loading...
پنجره
پنجره بازدید : 72 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

دوستت دارم قطرات منقوش بر پنجره ی زندگی است خالق نقش طراوت

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


دوستت دارم تحجر را به قاب تفكر فرو می برد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


دوستت دارم بر سطح یكنواخت سیاه و سفید زندگی برجستگی امید میدهد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


دوستت دارم میچكاند اشك شوق را از درون چشمان سیمی بی احساس

میدانی چقدر دوستت دارم !؟  www.taknaz.ir


دوستت دارم حلقه ی اتصال دلهاست در كویر بی نقش خیال سرد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟  www.taknaz.ir


دوستت دارم طراوت می دوزد بر پیراهن تنهایی

میدانی چقدر دوستت دارم !؟  www.taknaz.ir


دوستت دارم ناقوس پر طنین ماندن است در معبد چشم انتظاری

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


دوستت دارم كلام یكسان شدن است در سایه ی تضاد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟  www.taknaz.ir


دوستت دارم بیان شیرین عدالت است در دادگاه هستی

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


دوستت دارم داغ ترین درجه ی سوزاندن است

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


دوستت دارم كلام پیوند است برای مسیری جدا

میدانی چقدر دوستت دارم !؟ www.taknaz.ir


 

دوستت دارم تنها رنگی است كه سرخی پاییز را به عشق رنگ می آمیزد


عکس های دیدنی روز 22 آذر 1390
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 638
  • بازدید کلی : 9,776
  • کدهای اختصاصی